Integracja sklepu KQS.STORE z serwisem CENEO

15,00 zł
Netto
Zapisz zmiany przed dodaniem produktu do koszyka
Okres licencji
---

Szczegóły

Platforma sklepowa
KQS.store
Integracja z
CENEO
Nowy produkt

Opis

Integracja z porównywarkami cen: Ceneo, Nokaut, Skąpiec

Do czego służy ten moduł?

Obniż koszty integracji Ceneo, Skąpiec i Nokaut

Integracja z porównywarką cen to skuteczny sposób promocji produktów. Jest on jednak także kosztowny, dlatego zwykle nie warto przekazywać porównywarkom całej oferty, jaka jest dostępna w sklepie. Ten integrator umożliwi Ci ograniczenie kosztów poprzez udostępnienie tylko wybranych produktów, które w dodatku spełniają określone kryteria

Wąska integracja

Udostępniasz porównywarkom tylko wybrane produkty

Kiedy warto precyzyjnie sterować listą udostępnianych produktów? Oto kilka przykładów:
  • Część produktów generuje duże koszty przeklików, ale małą sprzedaż.
  • Jakichś pozycji nie ma na stanie i klienci po wejściu do sklepu i tak nie mogą ich kupić (puste przekliki).
  • Gdy niektóre proukty mają silną pozycję w innym kanale np. w wyszukiwarce Google
  • Gdy masz wyjątkowe lub nowe produkty i chcesz żeby Google w pierwszej kolejności zaindeksował je w Twoim sklepie, a nie w porównywarkach (patrz także 'Ochrona opisów')
  • Gdy prowadzisz konkretną kampanię promocyjną np. sezonową wyprzedaż (patrz także 'Zmiana nazwy produktu' i 'Profile pracy')
Wykorzystanie 'Wąskiej integracji' z porównywarkami ma na celu przede wszystkim zwiększenie konwersji, a więc ograniczenie kosztów związanych z tą metodą promocji.
Wybór produktów
Minimalny stan magazynowy

Nie płać za puste przekliki

Opcja wyłączenia produktów o niskim lub zerowym stanie magazynowym

'Minimalny stan magazynowy' umożliwiają usunięcie z listy produktów, których i tak nie można kupić w sklepie. Parametr ten możemy ustawić na poziomie wyższym niż 1 - jest to przydatne np. w sytuacji, gdy sklep jest zintegrowany z jakąś hurtownią i 1 szt. w magazynie nie gwarantuje realizacji zamówienia.'

Modyfikacja nazwy produktów

Dodatkowy tekst marketingowy

Opcja umożliwia wyróżnienie produktów poprzez zmiane ich nazwy. Na początku lub na końcu nazwy możemy dodać tekst marketingowy lub informację typu 'Promocja','Wyprzedaż', 'Nowość', '-20%'. Dodatkowy tekst pojawi się tylko w momencie przekazywania danych do porównywarki i w sklepie nazwy pozostaną bez zmian.
Zmiana nazwy produktów
Ochrona opisów

Ochrona opisów

Zazwyczaj porównywarki mają silniejszą pozycję w wyszukiwarkach (np. Google) niż zwykły sprzedawca, a przekazywanie im wartościowych treści może dodatkowo wmacniać ich pozycję kosztem sklepu. W przypadku gdy w Twoje produkty zawierają wyjątkowe/unikalne treści i chcesz żeby pozostały tylko w Twoim sklepie, możesz aktywować ochronę opisów. Do wyboru masz następujęce opcje:

Wybór źródła opisu

  1. Opis właściwy
  2. Krótki opis
  3. Nazwa produktu

Zakres ochrony

  1. Tylko pierwsze zdanie z opisu (zakończone znakiem kropki )
  2. Tylko pierwsze 150 znaków opisu
  3. Tylko pierwsze 300 znaków opisu

Profile pracy

Wykorzystanie wielu profilów pracy umożliwia przygotowanie wielu niezależnych zestawów produktów. Oto przykłady ich wykorzystania:
  • Okresowe lub sezonowe kampanie promocyjne np. 'Kolekcja wiosenna', 'Promocja świąteczna', 'Wakacje' ...
  • Testy skuteczości (różna konfiguracja/różne produkty dla jednej porównywarki)
  • Różne listy produktów dla różnych porównywarek (profil Ceneo, profil Nokaut, profil Skąpiec)
Profile pracy

Demo Options

Select Theme Color
Select Menu
Select Product Effect
Select Layout Style
Select Body Image

Background only applies for Boxed, Framed, Rounded Layout