Kontakt z polską hurtownią i wsparcie w komunikacji

Jeśli chcesz współpracować z polską hurtownią, a nie czujesz się swobodnie w komunikacji dotyczącej kwestii technicznych – nic straconego, pomożemy Ci w tym. Skontaktujemy się (zarówno telefonicznie jak i mailowo) ze wskazaną hurtownią i rozwiążemy wszelkie problemy technicznej po integracji związane z plikiem XML, a także udzielimy wsparcia w pozostałych technicznych kwestiach.

21,89 €

(21,89 € / 1h)

Netto
---

Szczegóły

Opis

Pytania i odpowiedzi

  • Moja wiedza techniczna nie jest duża, a mam problemy z plikiem XML od hurtowni, czy mogę poprosić Was o przejęcie na stałe kontaktu z hurtownią w sprawach technicznych? Ile by to kosztowało? Tak, świadczymy usługę kontaktu z hurtownią w kwestiach technicznych i związanych z integracją liczoną na godziny. Możemy w Twoim imieniu kontaktować się z polską hurtownią, jeśli napotkasz problemy techniczne.
  • Czy jesteście w stanie skontaktować się z 10cioma hurtowniami na naraz? Jest wiele polskich hurtowni, z którymi chciałbym nawiązać kontakt. Tak, w ramach płatnej usługi dodatkowej liczonej w godzinach możemy skontaktować się z dowolną ilością hurtowni w Twoim imieniu.
  • Zgłosiłem się do hurtowni z prośbą o przesłanie mi pliku xml, niezbędnego do importu produktów do mojego sklepu. Niestety mam problem techniczny z ich ściągnięciem, a w tej sprawie nie uzyskałem żadnej pomocy od dostawcy. Czy mogę uzyskać od Was pomoc w tej sprawie? Tak, oczywiście. W ramach naszej usługi „Kontakt z polską hurtownią oraz wsparcie w komunikacji”, możemy skontaktować się z hurtownią i pomóc w wyjaśnieniu zaistniałej sytuacji. Z hurtownią kontaktujemy się zarówno mailowo, jak i telefonicznie.
  • Chcę wynegocjować lepsze warunki współpracy z dostawcą, czy możecie to zrobić w moim imieniu? Nie, nie zajmujemy się pośredniczeniem w negocjacjach biznesowych, a wyłącznie technicznymi aspektami związanymi z integracją w kontekście współpracy z hurtownią.

7 innych produktów w tej samej kategorii: