Czas realizacji wdrożenia EXPRESS

Zależy Ci na czasie? Chcesz szybko zacząć sprzedawać nowe produkty? Pomożemy Ci w tym! Wybierz pakiet EXPRESS, a zatowarujemy Twój sklep w maksymalnie 48h! Czas realizacji integracji w wersji STANDARD trwa do 7 dni roboczych.

43,99 €
Netto
---

Szczegóły

Opis

Pytania i odpowiedzi

  • Czy usługa EXPRES dotyczy jednej hurtowni czy może dotyczyć kilku? Usługa EXPRESS dotyczy 1 hurtowni.
  • Czy jeśli nie uda Wam się zintegrować mojego sklepu w ciągu 48h to otrzymam zwrot kosztów? Tak, natomiast do realizacji tej usługi przystępujemy po otrzymaniu wszystkich koniecznych danych oraz weryfikacji pliku i potwierdzeniu, że integracja EXPRESS jest możliwa do zrealizowania.
  • Minęła 48h, ale jeszcze nie wszystkie produkty z hurtowni zostały dodane do mojego sklepu, dlaczego? W ustalonym terminie gwarantujemy podłączenie hurtowni do sklepu wraz ze startową konfiguracją umożliwiającą rozpoczęcie dodawania produktów. Nie możemy natomiast zagwarantować dodania wszystkich produktów, ponieważ zależy to przede wszystkim od wydajności samego sklepu - czynnika na który nie mamy wpływu.
  • Z 5 tysięcy produktów w trakcie integracji dodaliście prawie wszystkie, ale dla 50 z nich integrator zasygnalizował problem. Czy taką usługę mogę uznać za wykonaną? Proces dodawania produktów jest zależny od danej platformy sklepowej oraz ilości produktów w pliku od hurtowni. Integrację (w tym integrację EXPRESS) uznajemy za zakończoną w momencie przesłania danych do logowania do Panelu Integratora wraz z podsumowaniem integracji i rozpoczęciem dodawania produktów do sklepu. Ewentualne problemy z dodawaniem produktów rozwiązujemy w ramach usługi wsparcia technicznego.
  • Chcę podłączyć hurtownię, której nie ma na waszej liście. Czy możecie zintegrować ją z moim sklepem w ciągu 7 dni? Pozyskałam już plik xml tej hurtowni. Wyślij do nas plik xml przekazany przez hurtownię. Po dokonaniu analizy pliku udzielimy odpowiedzi odnośnie możliwości wykonania usługi.
  • Wykupiłem pakiet w piątek i zależy mi na tym, żeby mój sklep zaczął działać w poniedziałek, czy z pakietem Express możecie uruchomić integrację w weekend? Pracujemy w dni robocze, nie mniej skontaktuj się z nami, na pewno uda nam się wypracować satysfakcjonujące rozwiązanie.
  • W trakcie integracji mój sklep uległ awarii – czy istnieje szansa, abyście dalej zrealizowali usługę? Jeśli wystąpi problem techniczny po stronie sklepu lub będzie on związany z błędami w pliku xml hurtowni, usługa EXSPRES zostanie wstrzymana do czasu usunięcia awarii, po ustaniu której przystępujemy do kontynuowania usługi.

7 innych produktów w tej samej kategorii: