Zamiana hurtowni

Asortyment wybranej przez Ciebie hurtowni nie spełnia Twoich oczekiwań?


Wymień dowolną hurtownię z Twojego pakietu na inną z listy Wszystkich Hurtowni lub zaproponuj własną, której asortyment chcesz sprzedawać w swoim sklepie.

199,00 zł
Netto
---

Szczegóły

Opis

Pytania i odpowiedzi

  • Jestem zadowolony z Waszych usług integracyjnych, ale mój sklep nie sprzedaje. Czy mogę wymienić hurtownię na inną? Tak. Możemy również zaproponować Ci kilka hurtowni z segmentu, który Cię interesuje.
  • Hurtownia z którą chce się zintegrować nie znajduje się na Waszej liście. W jaki sposób mogę się z nią zintegrować? Napisz do nas na biuro@megamo.pl i prześlij plik XML przekazany przez hurtownię do weryfikacji pod względem technicznym. Jeśli plik będzie poprawny, po wybraniu pakietu spełniającego Twoje oczekiwania przystąpimy do integracji.
  • Wykupiłem integrację z jedną hurtownią, ale po 2 tygodniach udało mi się sprzedać tylko jeden produkt. Czy mogę wymienić hurtownię na inną? Tak, możesz zamienić wybraną hurtownię ze swojego pakietu, natomiast radzimy dokonać zmiany po dłuższym okresie weryfikacji jej asortymentu. Sugerujemy dać Klientom czas na poznanie i polubienie Twoich nowych produktów – z naszego doświadczenia najbardziej optymalny czas to około 3 miesiące.
  • Zakupiłem pakiet PRO. Mój sklep został zintegrowany z trzema hurtowniami. Ze współpracy z dwiema jestem zadowolony, z jedną nie. Czy mogę ją wymienić na inną 2 tygodnie po wykupieniu pakietu PRO po raz pierwszy? Tak, jest to możliwe. Może Pan skorzystać z naszej usługi dodatkowej “Zamiana hurtowni” i zostać zintegrowanym z inną hurtownią na podstawie pliku xml, o którego przesłanie Pana poprosimy.
  • Czy z mojego sklepu znikną produkty pochodzące z hurtowni, którą chcę odłączyć? Produkty pozostaną w Twoim sklepie, ale zostaną wyłączone i nie będą aktualizowane. Możesz usunąć je samodzielnie z panelu Twojego sklepu.

5 innych produktów w tej samej kategorii: