Jak samodzielnie wypozycjonować sklep internetowy - SEO
Zapewne posiadasz swój własny sklep, stronę internetową i chciałbyś na własną rękę wypozycjonować swój sklep? Oczywiście możesz to zrobić... · 3 min czytania
Płatności - bramki płatnicze oferują zbliżone metody płatności (Jak wybrać?)
Obok hostingu i oprogramowania, wybór bezpiecznej i szybkiej metody płatności jest jedną z głównych decyzji, przed jaką staje właściciel sklepu internetowego. · 3 min czytania
Najskuteczniejsze modele wysyłki produktów/towarów
Czego w kontekście wysyłek potrzebują klienci? Na co położyć nacisk przy wyborze form wysyłki, aby zagwarantować dobrą ich jakość, a tym samym skuteczność wybranych jej form? · 4 min czytania
Czy sklep internetowy może być głównym źródłem dochodu?
Według statystyk większość sklepów internetowych w Polsce stanowi źródło dodatkowego dochodu dla osób je prowadzących. Właściciele tych sklepów po godzinach pracy poświęcają swój czas, aby uruchomić swój sklep a potem powoli budować jego pozycję na rynku internetowym. · 6 min czytania
Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?
Podstawowy sklep, stanowiący na przykład uzupełnienie Twojej strony internetowej, można otworzyć już za kilkadziesiąt czy kilkaset złotych, podczas gdy utrzymanie sklepu o liczącej tysiące produktów ofercie może sięgać nawet dziesiątek tysięcy miesięcznie. · 5 min czytania
SXO dla sklepu internetowego
SXO (Search Experience Optimization) to połączenie SEO i UX. Jest zbiorem technik, które mają na celu zoptymalizować doświadczenia użytkowników już na poziomie wyszukiwarki. · 5 min czytania
Opisy produktowe dla sklepu internetowego – dobre praktyki
Tworzenie opisów produktów i kategorii zgodnie z zasadami SEO generuje ruch i wsparcie pozycjonowania witryny. Jak pisać dobre opisy produktowe dla sklepu internetowego i dlaczego warto to robić? · 7 min czytania