Jak skutecznie pozyskiwać maile kontaktowe?
Proces pozyskiwania maili klientów nie zawsze jest prosty, a niewłaściwe podejście może zaszkodzić wizerunkowi firmy. Dlatego warto poznać kilka skutecznych strategii pozyskiwania maili klientów. · 3 min czytania
Czy warto sprzedawać w modelu dropshipping, z uwagi na konkurencję?
Dropshipping to model, który wiele zalet, ale jednym z głównych wyzwań, z którymi się spotyka, jest konkurencja. Czy warto wchodzić w ten biznes, biorąc pod uwagę konkurencję? · 3 min czytania
Wysokomarżowe Produkty w Dropshippingu - Jakie są to Produkty?
Wysokomarżowe produkty są marzeniem każdego dropshippngowca. Jakie są to produkty i jak je znaleźć? Oto kilka wskazówek. · 3 min czytania
Kto odpowiada za zwroty konsumenckie w dropshipping?
Każdy przedsiębiorca niezależnie od tego, czy prowadzi sklep internetowy czy sklep tradycyjny musi liczyć się z prawem klienta do zwrotu towaru. · 2 min czytania
Czym jest Call to Action? (CTA)
Głównym zadaniem CTA (ang. Call to Action) jest wezwanie do działania. Celem takiego wezwania jest przede wszystkim nakłonienie użytkownika do wykonania konkretnego działania, takiego jak np. kliknięcie w przycisk. · 2 min czytania
SaaS vs. autorski sklep
Jeśli zdecydowałeś się na otworzenie biznesu w sieci, stoi przed Tobą bardzo ważna decyzja – wybór rozwiązania na jakim Twój sklep miałby funkcjonować. Mowa tutaj o SaaS vs. Open Source. Co lepiej wybrać? · 4 min czytania
Regulamin sklepu dropshipping
Regulamin sklepu dropshippingowego jest w wielu aspektach podobny do regulaminu sklepu nie funkcjonującego w formule dropshippingu. · 4 min czytania
Akceptacja plików cookies - co oznacza?
Pliki cookies pozwalają stronom www zapisywać preferencje użytkownika na danej stronie... · 2 min czytania
Dropshipping - Jak reklamować sklep w internecie?
Postawiłeś swój sklep internetowy, strona jest zadbana, ma ciekawe opisy produktów, jest nowoczesna, ale wciąż nie przyciąga klientów. Jak temu zaradzić? · 4 min czytania
Dropshipping – na czym polega?
Dropshipping – co to takiego? Jest to jedna z form sprzedaży internetowej, zyskująca coraz większą popularność. · 3 min czytania