Placeholder

Z nami to proste

W ramach każdego pakietu otrzymujesz wsparcie techniczne oraz profesjonalne doradztwo i gotową do pomocy obsługę Klienta.

Szybkie i sprawne wdrożenie – zrobimy to za Ciebie.

Cennik integracji z hurtowniami

Wybierz liczbę produktów jakiej oczekujesz:

0



Mini
od
15
net / 3 msc
  • Liczba produktów: 300
  • Dodatkowe hurtownie: NIE
    | od
    22
Start
od
46
net / 3 msc
  • Liczba produktów: 3 000
  • Dodatkowe hurtownie: TAK
    | od
    22
Start Plus
od
55
net / 3 msc
  • Liczba produktów: 6 000
  • Dodatkowe hurtownie: TAK
    | od
    22
Pro
od
116
net / 3 msc
  • Liczba produktów: 10 000
  • Dodatkowe hurtownie: TAK
    | od
    22
Pro Plus
od
148
net / 3 msc
  • Liczba produktów: 20 000
  • Dodatkowe hurtownie: TAK
    | od
    22
Boss
od
232
net / 3 msc
  • Liczba produktów: 30 000
  • Dodatkowe hurtownie: TAK
    | od
    22
Boss Plus
od
306
net / 3 msc
  • Liczba produktów: 60 000
  • Dodatkowe hurtownie: TAK
    | od
    22
Indywidualny
Zapytaj
-
  • Liczba produktów: 60 000+
  • Dodatkowe hurtownie: TAK
    | od
    22
Start
od
73
net / 6 msc
  • Liczba produktów: 3 000
  • Dodatkowe hurtownie: TAK
    | od
    22
Start Plus
od
92
net / 6 msc
  • Liczba produktów: 6 000
  • Dodatkowe hurtownie: TAK
    | od
    22
Pro
od
185
net / 6 msc
  • Liczba produktów: 10 000
  • Dodatkowe hurtownie: TAK
    | od
    22
Pro Plus
od
249
net / 6 msc
  • Liczba produktów: 20 000
  • Dodatkowe hurtownie: TAK
    | od
    22
Boss
od
371
net / 6 msc
  • Liczba produktów: 30 000
  • Dodatkowe hurtownie: TAK
    | od
    22
Boss Plus
od
519
net / 6 msc
  • Liczba produktów: 60 000
  • Dodatkowe hurtownie: TAK
    | od
    22
Indywidualny
Zapytaj
-
  • Liczba produktów: 60 000+
  • Dodatkowe hurtownie: TAK
    | od
    22

Wybierz poziom wsparcia technicznego

Pakiet Mini + Wsparcie Podstawowe

Robimy wszystko, żeby zapewnić Ci łatwy start

Wsparcie techniczne Podstawowe obejmuje:

  • utrzymanie poprawnego działania integratora
15

net / 3 msc

Pakiet Mini + Wsparcie Komfort

Z doświadczenia wiemy, że każdy sklep jest inny

Wsparcie techniczne Komfort obejmuje:

  • audyt integracji
  • korekty w konfiguracji
  • ustalanie polityki cenowej
  • ustalanie mapy kategorii
  • dobór częstotliwości aktualizacji
  • doradztwo związane z optymalizacją
  • monitoring działania integracji
  • diagnozę w problemach z dostawcami
  • diagnozę błędów w połączeniu ze sklepem
22

net / 3 msc

Wybierz poziom wsparcia technicznego

Pakiet Start + Wsparcie Podstawowe

Robimy wszystko, żeby zapewnić Ci łatwy start

Wsparcie techniczne Podstawowe obejmuje:

  • utrzymanie poprawnego działania integratora
46

net / 3 msc

Pakiet Start + Wsparcie Komfort

Z doświadczenia wiemy, że każdy sklep jest inny

Wsparcie techniczne Komfort obejmuje:

  • audyt integracji
  • korekty w konfiguracji
  • ustalanie polityki cenowej
  • ustalanie mapy kategorii
  • dobór częstotliwości aktualizacji
  • doradztwo związane z optymalizacją
  • monitoring działania integracji
  • diagnozę w problemach z dostawcami
  • diagnozę błędów w połączeniu ze sklepem
66

net / 3 msc

Wybierz poziom wsparcia technicznego

Pakiet Start Plus + Wsparcie Podstawowe

Robimy wszystko, żeby zapewnić Ci łatwy start

Wsparcie techniczne Podstawowe obejmuje:

  • utrzymanie poprawnego działania integratora
55

net / 3 msc

Pakiet Start Plus + Wsparcie Komfort

Z doświadczenia wiemy, że każdy sklep jest inny

Wsparcie techniczne Komfort obejmuje:

  • audyt integracji
  • korekty w konfiguracji
  • ustalanie polityki cenowej
  • ustalanie mapy kategorii
  • dobór częstotliwości aktualizacji
  • doradztwo związane z optymalizacją
  • monitoring działania integracji
  • diagnozę w problemach z dostawcami
  • diagnozę błędów w połączeniu ze sklepem
79

net / 3 msc

Wybierz poziom wsparcia technicznego

Pakiet Pro + Wsparcie Podstawowe

Robimy wszystko, żeby zapewnić Ci łatwy start

Wsparcie techniczne Podstawowe obejmuje:

  • utrzymanie poprawnego działania integratora
116

net / 3 msc

Pakiet Pro + Wsparcie Komfort

Z doświadczenia wiemy, że każdy sklep jest inny

Wsparcie techniczne Komfort obejmuje:

  • audyt integracji
  • korekty w konfiguracji
  • ustalanie polityki cenowej
  • ustalanie mapy kategorii
  • dobór częstotliwości aktualizacji
  • doradztwo związane z optymalizacją
  • monitoring działania integracji
  • diagnozę w problemach z dostawcami
  • diagnozę błędów w połączeniu ze sklepem
165

net / 3 msc

Wybierz poziom wsparcia technicznego

Pakiet Pro Plus + Wsparcie Podstawowe

Robimy wszystko, żeby zapewnić Ci łatwy start

Wsparcie techniczne Podstawowe obejmuje:

  • utrzymanie poprawnego działania integratora
148

net / 3 msc

Pakiet Pro Plus + Wsparcie Komfort

Z doświadczenia wiemy, że każdy sklep jest inny

Wsparcie techniczne Komfort obejmuje:

  • audyt integracji
  • korekty w konfiguracji
  • ustalanie polityki cenowej
  • ustalanie mapy kategorii
  • dobór częstotliwości aktualizacji
  • doradztwo związane z optymalizacją
  • monitoring działania integracji
  • diagnozę w problemach z dostawcami
  • diagnozę błędów w połączeniu ze sklepem
211

net / 3 msc

Wybierz poziom wsparcia technicznego

Pakiet Boss + Wsparcie Podstawowe

Robimy wszystko, żeby zapewnić Ci łatwy start

Wsparcie techniczne Podstawowe obejmuje:

  • utrzymanie poprawnego działania integratora
232

net / 3 msc

Pakiet Boss + Wsparcie Komfort

Z doświadczenia wiemy, że każdy sklep jest inny

Wsparcie techniczne Komfort obejmuje:

  • audyt integracji
  • korekty w konfiguracji
  • ustalanie polityki cenowej
  • ustalanie mapy kategorii
  • dobór częstotliwości aktualizacji
  • doradztwo związane z optymalizacją
  • monitoring działania integracji
  • diagnozę w problemach z dostawcami
  • diagnozę błędów w połączeniu ze sklepem
331

net / 3 msc

Wybierz poziom wsparcia technicznego

Pakiet Boss Plus + Wsparcie Podstawowe

Robimy wszystko, żeby zapewnić Ci łatwy start

Wsparcie techniczne Podstawowe obejmuje:

  • utrzymanie poprawnego działania integratora
306

net / 3 msc

Pakiet Boss Plus + Wsparcie Komfort

Z doświadczenia wiemy, że każdy sklep jest inny

Wsparcie techniczne Komfort obejmuje:

  • audyt integracji
  • korekty w konfiguracji
  • ustalanie polityki cenowej
  • ustalanie mapy kategorii
  • dobór częstotliwości aktualizacji
  • doradztwo związane z optymalizacją
  • monitoring działania integracji
  • diagnozę w problemach z dostawcami
  • diagnozę błędów w połączeniu ze sklepem
437

net / 3 msc

Wybierz poziom wsparcia technicznego

Pakiet Start + Wsparcie Podstawowe

Robimy wszystko, żeby zapewnić Ci łatwy start

Wsparcie techniczne Podstawowe obejmuje:

  • utrzymanie poprawnego działania integratora
73

net / 6 msc

Pakiet Start + Wsparcie Komfort

Z doświadczenia wiemy, że każdy sklep jest inny

Wsparcie techniczne Komfort obejmuje:

  • audyt integracji
  • korekty w konfiguracji
  • ustalanie polityki cenowej
  • ustalanie mapy kategorii
  • dobór częstotliwości aktualizacji
  • doradztwo związane z optymalizacją
  • monitoring działania integracji
  • diagnozę w problemach z dostawcami
  • diagnozę błędów w połączeniu ze sklepem
105

net / 6 msc

Wybierz poziom wsparcia technicznego

Pakiet Start Plus + Wsparcie Podstawowe

Robimy wszystko, żeby zapewnić Ci łatwy start

Wsparcie techniczne Podstawowe obejmuje:

  • utrzymanie poprawnego działania integratora
92

net / 6 msc

Pakiet Start Plus + Wsparcie Komfort

Z doświadczenia wiemy, że każdy sklep jest inny

Wsparcie techniczne Komfort obejmuje:

  • audyt integracji
  • korekty w konfiguracji
  • ustalanie polityki cenowej
  • ustalanie mapy kategorii
  • dobór częstotliwości aktualizacji
  • doradztwo związane z optymalizacją
  • monitoring działania integracji
  • diagnozę w problemach z dostawcami
  • diagnozę błędów w połączeniu ze sklepem
131

net / 6 msc

Wybierz poziom wsparcia technicznego

Pakiet Pro + Wsparcie Podstawowe

Robimy wszystko, żeby zapewnić Ci łatwy start

Wsparcie techniczne Podstawowe obejmuje:

  • utrzymanie poprawnego działania integratora
185

net / 6 msc

Pakiet Pro + Wsparcie Komfort

Z doświadczenia wiemy, że każdy sklep jest inny

Wsparcie techniczne Komfort obejmuje:

  • audyt integracji
  • korekty w konfiguracji
  • ustalanie polityki cenowej
  • ustalanie mapy kategorii
  • dobór częstotliwości aktualizacji
  • doradztwo związane z optymalizacją
  • monitoring działania integracji
  • diagnozę w problemach z dostawcami
  • diagnozę błędów w połączeniu ze sklepem
264

net / 6 msc

Wybierz poziom wsparcia technicznego

Pakiet Pro Plus + Wsparcie Podstawowe

Robimy wszystko, żeby zapewnić Ci łatwy start

Wsparcie techniczne Podstawowe obejmuje:

  • utrzymanie poprawnego działania integratora
249

net / 6 msc

Pakiet Pro Plus + Wsparcie Komfort

Z doświadczenia wiemy, że każdy sklep jest inny

Wsparcie techniczne Komfort obejmuje:

  • audyt integracji
  • korekty w konfiguracji
  • ustalanie polityki cenowej
  • ustalanie mapy kategorii
  • dobór częstotliwości aktualizacji
  • doradztwo związane z optymalizacją
  • monitoring działania integracji
  • diagnozę w problemach z dostawcami
  • diagnozę błędów w połączeniu ze sklepem
356

net / 6 msc

Wybierz poziom wsparcia technicznego

Pakiet Boss + Wsparcie Podstawowe

Robimy wszystko, żeby zapewnić Ci łatwy start

Wsparcie techniczne Podstawowe obejmuje:

  • utrzymanie poprawnego działania integratora
371

net / 6 msc

Pakiet Boss + Wsparcie Komfort

Z doświadczenia wiemy, że każdy sklep jest inny

Wsparcie techniczne Komfort obejmuje:

  • audyt integracji
  • korekty w konfiguracji
  • ustalanie polityki cenowej
  • ustalanie mapy kategorii
  • dobór częstotliwości aktualizacji
  • doradztwo związane z optymalizacją
  • monitoring działania integracji
  • diagnozę w problemach z dostawcami
  • diagnozę błędów w połączeniu ze sklepem
529

net / 6 msc

Wybierz poziom wsparcia technicznego

Pakiet Boss Plus + Wsparcie Podstawowe

Robimy wszystko, żeby zapewnić Ci łatwy start

Wsparcie techniczne Podstawowe obejmuje:

  • utrzymanie poprawnego działania integratora
519

net / 6 msc

Pakiet Boss Plus + Wsparcie Komfort

Z doświadczenia wiemy, że każdy sklep jest inny

Wsparcie techniczne Komfort obejmuje:

  • audyt integracji
  • korekty w konfiguracji
  • ustalanie polityki cenowej
  • ustalanie mapy kategorii
  • dobór częstotliwości aktualizacji
  • doradztwo związane z optymalizacją
  • monitoring działania integracji
  • diagnozę w problemach z dostawcami
  • diagnozę błędów w połączeniu ze sklepem
741

net / 6 msc
Ceny pakietów dotyczą integracji sklepu z 1 hurtownią, w zależności od liczby produktów
Ilość produktów w każdej hurtowni jest inna. Proponowany pakiet dla każdej hurtowni to pakiet Mini, który pozwoli Ci błyskawicznie rozpocząć sprzedaż nowych produktów. W dowolnym momencie będziesz mógł zmienić pakiet na wyższy i zwiększyć liczbę produktów bądź dodać nowe hurtownie.

Pakiety obejmują

dotyczy wszystkich pakietów

Automatyczne reguły cenowe

Integrator Megamo umożliwia modyfikację cen produktów przed ich dodaniem do sklepu. W zależności od wybranego pakietu nasi klienci mogą utworzyć nawet do 20 reguł cenowych dla każdej zintegrowanej hurtowni, a następnie przyporządkować je do produktów na podstawie producenta, kategorii lub progu cenowego. Każda reguła umożliwia dodanie lub odjęcie wybranej wartości, zwiększenie lub zmniejszenie ceny o określoną wartość procentową oraz jej zaokrąglenie do jednego z popularnych formatów. Lista aktualnych opcji zaokrągleń znajduje się na zrzucie poniżej. W zależności od decyzji klienta za cenę bazową można przyjąć sugerowaną cenę detaliczną lub hurtową cenę zakupu produktu.

  • W pakietach START, START PLUS sklep internetowy ma do dyspozycji 1 regułę cenową,
  • W pakietach PRO, PRO PLUS sklep internetowy ma do dyspozycji 5 reguł cenowych w ramach każdej integracji, którą wykupi w obrębie tych pakietów,
  • W pakietach BOSS, BOSS PLUS sklep internetowy ma do dyspozycji 20 reguł cenowych w ramach każdej integracji, którą wykupi w obrębie tych pakietów.

We wszystkich pakietach: START, START PLUS, PRO, PRO PLUS, BOSS oraz BOSS PLUS sklep internetowy będzie w ramach integracji miał do dyspozycji 9 trybów zaokrągleń cen.

Ochrona indywidualnych opisów i nazw produktów

Nasz integrator posiada mechanizmy gwarantujące, że istotne parametry produktów, takie jak ich opis, nazwa lub przypisana kategoria, nie ulegną zmianie bez autoryzacji ze strony klienta. Automatyczna aktualizacja, odpowiadająca za aktualność produktów w sklepie, wpływa wyłącznie na cenę, stan magazynowy oraz status dostępności produktów.

We wszystkich pakietach: START, START PLUS, PRO, PRO PLUS, BOSS oraz BOSS PLUS sklep internetowy będzie w ramach integracji mógł skorzystać z funkcjonalności ochrony indywidualnych opisów i nazw produktów.

Mapa atrybutów produktów

Jest jednym z narzędzi pozwalających na automatyczną modyfikację danych udostępnionych przez hurtownię. Korzystając z panelu Megamo klienci mogą zdefiniować statusy produktów (np. czas realizacji), wybrać cechy oraz wartości cech, które chcą udostępniać klientom swojego sklepu, modyfikować warianty produktów oraz zarządzać producentami.

Dostępne w automatycznej integracji dla platform: Shopify, Prestashop, WooCommerce, Shoper, KQS, Shopgold

Mapa kategorii

Mapa kategorii umożliwia uporządkowanie produktów z hurtowni jeszcze przed ich dodaniem do sklepu. Korzystając z dostępnych narzędzi możliwe jest między innymi powiązanie grup produktów hurtowni z kategoriami w sklepie, automatyczne dodanie brakujących kategorii oraz wskazanie domyślnej kategorii dla produktów niepowiązanych. Integrator umożliwia również skopiowanie fragmentu lub całości struktury kategorii z wybranych hurtowni do sklepu.

We wszystkich pakietach: START, START PLUS, PRO, PRO PLUS, BOSS oraz BOSS PLUS sklep internetowy będzie w ramach integracji mógł skorzystać z funkcjonalności mapy kategorii.

Rozbudowane filtrowanie produktów

W panelu integratora Megamo udostępniliśmy rozbudowany manager produktów, dzięki któremu możliwe jest zapoznanie się z bazą produktów z hurtowni jeszcze przed jej importem do sklepu. Korzystając z dostępnych filtrów, nasi klienci mogą wyszukać produkty na podstawie takich kryteriów, jak np.: data dodania, producent, kategoria, cena, stan magazynowy. Mogą także sprawdzić datę ich ostatniej aktualizacji lub całkowicie wyłączyć aktualizacje dla części z nich. Wśród dostępnych narzędzi oferujemy również możliwość filtrowania produktów na podstawie ich nazw, ograniczając aktualizację do produktów zawierających wybrane słowa kluczowe lub pomijając je.

We wszystkich pakietach: START, START PLUS, PRO, PRO PLUS, BOSS oraz BOSS PLUS sklep internetowy będzie w ramach integracji mógł skorzystać z funkcjonalności rozbudowanego filtrowania produktów.

Dostępne w automatycznej integracji dla platform: Shopify, Prestashop, WooCommerce, Shoper, KQS, Shopgold

Historia aktualizacji

Każda zmiana, jaka ma miejsce w sklepie z wykorzystaniem naszego integratora, zostaje zapisana w historii aktualizacji. Korzystając z niej, nasi klienci mogą w czasie rzeczywistym śledzić status aktualizacji, kontrolować ich częstotliwość oraz natychmiastowo reagować w przypadku wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości.

We wszystkich pakietach: START, START PLUS, PRO, PRO PLUS, BOSS oraz BOSS PLUS sklep internetowy będzie w ramach integracji mógł skorzystać z funkcjonalności historii aktualizacji.

Dostępne w automatycznej integracji dla platform: Shopify, Prestashop, WooCommerce, Shoper, KQS, Shopgold

Automatyczna aktualizacja: stany magazynowe, ceny, widoczność produktów

Automatyczna aktualizacja to rozbudowane narzędzie, odpowiedzialne za regularne odświeżanie bazy produktowej sklepu. Jej zadaniem jest aktualizacja podstawowych informacji o produkcie, takich jak cena i stan magazynowy, jak również dodawanie nowych produktów udostępnionych przez hurtownię. Konfiguracja automatycznej aktualizacji jest indywidualnie dostosowywana do platformy sklepowej oraz integrowanej hurtowni w celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania sklepu naszego klienta.

We wszystkich pakietach: START, START PLUS, PRO, PRO PLUS, BOSS oraz BOSS PLUS sklep internetowy będzie w ramach integracji mógł skorzystać z funkcjonalności automatycznej aktualizacji stanów magazynowych, cen i widoczności produktów.

Automatyczne pobieranie danych z hurtowni

Przygotowując integrację z hurtownią, przykładamy szczególną uwagę, aby produkty w sklepie naszego klienta były zawsze aktualne. W tym celu regularnie weryfikujemy dostępność nowych plików z hurtowni i wprowadzamy je do integratora nawet kilkadziesiąt razy dziennie. Dzięki temu nasi klienci mają pewność, że stany magazynowe oraz ceny pokrywają się z bieżącą ofertą hurtowni i mogą w pełni skoncentrować się na najważniejszym aspekcie prowadzenia sklepu internetowego - obsłudze klientów.

We wszystkich pakietach: START, START PLUS, PRO, PRO PLUS, BOSS oraz BOSS PLUS sklep internetowy będzie w ramach integracji mógł skorzystać z funkcjonalności automatycznego pobierania danych z hurtowni.

Indywidualne modyfikacje integratora

Zespół Megamo nieustannie pracuje nad rozwojem integratora, aby sprostać rosnącym wymaganiom naszych klientów. Zdajemy sobie sprawę, jak zróżnicowane potrafią być oczekiwania współpracujących z nami sklepów, dlatego oferujemy możliwość wprowadzenia indywidualnych modyfikacji, dostosowanych do potrzeb konkretnego klienta. W tym celu zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta Megamo - nasi pracownicy odpowiedzą na pytania i pomogą we wdrożeniu koniecznych zmian.

Automatyczne przeliczanie cen na inne waluty

Automatyczne przeliczanie cen to doskonałe rozwiązanie dla osób, które chciałyby prowadzić sprzedaż w innej walucie, niż ta używana przez hurtownię. W integratorze Megamo masz możliwość wyboru jednej z walut udostępnionych przez hurtownię, wprowadzenia własnego przelicznika dla niedostępnych walut, a także konfiguracji VAT w przypadku hurtowni zagranicznych.

Klienci o Megamo:

Pytania i odpowiedzi

  • Chcę zintegrować swój sklep tylko z jedną hurtownią, ale czy zmieszczę się w pakiecie 3000 produktów? Pakiet 'START' sprawdzi się w przypadku większości hurtowni, ponieważ 8 na 10 dostawców udostępnia ofertę obejmującą nie więcej niż 3000 produktów. Jeśli to za mało, możesz skorzystać z pakietów rozszerzających.
  • Czy mogę przetestować integrator w swoim sklepie? Tak, uruchomimy w pełni funkcjonalną wersję testową podłączoną do Twojego sklepu. Uruchom bezpłatny okres testowy dla Twojego sklepu
  • Mam już w swoim sklepie część produktów z hurtowni, czy mogę je zachować? Tak, nasz integrator może je pominąć lub przejąć ich codzienna aktualizację - dopasujemy integrator do Twoich wymagań.
  • Aktualnie korzystam z innego inegratora, czy przechodząc do Megamo moge zachować produkty, które mam już w sklepie? Tak, staramy się aby przeniesienie automatycznej integracji przebiegało płynnie i bez istotnych zmian w ofercie sklepu.
  • Czy muszę znać się na XML albo programowaniu? Nie musisz znać się na PHP, XML czy CSV - otrzymujesz gotowe rozwiązanie, czyli zainstalowany integrator, którego konfiguracja jest dopasowana do Twoich wymagań.
  • Dlaczego nie oferujecie rozliczeń miesięcznych? Uważamy, że 3 miesiące to minimalny okres czasu potrzebny żeby sprawdzić, jak nowe produkty zostaną przyjęte przez Twoich klientów.
  • Chcę podłączyć kolejną hurtownię, czy mogę zmienić plan na wyższy? Oczywiście, skontaktuj się z nami - niewykorzystany okres przyjmiemy na poczet nowego planu.
  • Chcę możecie podłączyć nową hurtownię, której jeszcze nie ma na Megamo? Oczywiście, na codzień podłączamy do integratora nowe hurtownie, takża zagraniczne. Skontaktuj się z nami w tej sprawie - podłączymy dla Ciebie nową hurtownię oraz otrzymasz od nas atrakcyjny bonus.