Placeholder

Z nami to proste

W ramach każdego pakietu otrzymujesz wsparcie techniczne oraz profesjonalne doradztwo i gotową do pomocy obsługę Klienta.

Szybkie i sprawne wdrożenie – zrobimy to za Ciebie.

Tabelkę z ofetą można przewijać w lewo lub prawo.

cennik integracji z hurtowniami



sprawdź

ceny, produkty, zdjęcia, informacje

6
netto / miesiąc
18
netto / miesiąc
44
netto / miesiąc
89
netto / miesiąc
Mini Start Pro Boss
300 3 000 10 000 30 000
ceny dotyczą integracji Twojego sklepu z 1 hurtownią, w zależności od liczby produktów
Szczegółowe ceny dla każdej hurtowni znajdziesz w naszym katalogu
Liczba produktów, które możesz wybrać i zaimportować do sklepu 300 3 000 10 000 30 000
Czas podłączenia hurtowni do sklepu od 48h od 48h od 48h od 48h
Możliwość podłączenia kolejnej hurtowni
Automatyczne reguły cenowe
Ochrona indywidualnych opisów i nazw produktów
Wsparcie po wdrożeniu 30 dni
po wdrożeniu
30 dni
po wdrożeniu
30 dni
dla każdej hurtowni
30 dni
dla każdej hurtowni
Okres rozliczenia Miesięczny Miesięczny Miesięczny Miesięczny
Mapa atrybutów (własne kolory, rozmiary)
Mapa kategorii (własne kategorie)
Rozbudowane filtrowanie produktów
Historia aktualizacji
Automatyczna aktualizacja: stany magazynowe, ceny, widoczność produktów
Automatyczne pobieranie danych z hurtowni
9 trybów zaokrągleń cen
Indywidualne modyfikacje integratora
Automatyczne przeliczanie cen na inne waluty
Rabat – regulamin na Twoją stronę
Rabat – pozycjonowanie strony
Rabat – hosting
Rabat – budowa sklepu Shoper
Rabat – usługa automatycznego marketingu
Rabat – szkolenia z e-marketingu

Klienci o Megamo:

I was very surprised how professional and well structured everything works at Megamo. Especially the customers care team offer a fantastic service. Its always possible to reach someone to ask questions.

Daniel A.
Shopify, Germany

Rozpoczęliśmy współpracę z firmą na początku 2020 roku przy kilku naszych projektach opartych na Shopify. Rozwiązania oferowane przez Megamo okazały się jednymi z najbardziej udanych, zarówno pod względem możliwości (opcji) integracji, jak i ceny. Okazało się przy tym, że obsługa Klienta również była na wysokim poziomie. Trzeba było wprowadzić kilka indywidualnych opcji - zrobili bez problemów i w miare szybko. Podsumowując - dobre rozwiązanie i wsparcie za rozsądną cenę. Polecam.

Victor,
Shopify, Katowice

Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z firmą Megamo. Integracje wykonane szybko i profesjonalnie. Bardzo dobry kontakt.

Justyna,
straganik.pl

Pytania i odpowiedzi

  • Chcę zintegrować swój sklep tylko z jedną hurtownią, ale czy zmieszczę się w pakiecie 3000 produktów? Pakiet 'START' sprawdzi się w przypadku większości hurtowni, ponieważ 8 na 10 dostawców udostępnia ofertę obejmującą nie więcej niż 3000 produktów. Jeśli to za mało, możesz skorzystać z pakietów rozszerzających.
  • Czy mogę przetestować integrator w swoim sklepie? Tak, uruchomimy w pełni funkcjonalną wersję testową podłączoną do Twojego sklepu. Uruchom bezpłatny okres testowy dla Twojego sklepu
  • Mam już w swoim sklepie część produktów z hurtowni, czy mogę je zachować? Tak, nasz integrator może je pominąć lub przejąć ich codzienna aktualizację - dopasujemy integrator do Twoich wymagań.
  • Aktualnie korzystam z innego inegratora, czy przechodząc do Megamo moge zachować produkty, które mam już w sklepie? Tak, staramy się aby przeniesienie automatycznej integracji przebiegało płynnie i bez istotnych zmian w ofercie sklepu.
  • Czy muszę znać się na XML albo programowaniu? Nie musisz znać się na PHP, XML czy CSV - otrzymujesz gotowe rozwiązanie, czyli zainstalowany integrator, którego konfiguracja jest dopasowana do Twoich wymagań.
  • Dlaczego nie oferujecie rozliczeń miesięcznych? Uważamy, że 3 miesiące to minimalny okres czasu potrzebny żeby sprawdzić, jak nowe produkty zostaną przyjęte przez Twoich klientów.
  • Chcę podłączyć kolejną hurtownię, czy mogę zmienić plan na wyższy? Oczywiście, skontaktuj się z nami - niewykorzystany okres przyjmiemy na poczet nowego planu.
  • Chcę możecie podłączyć nową hurtownię, której jeszcze nie ma na Megamo? Oczywiście, na codzień podłączamy do integratora nowe hurtownie, takża zagraniczne. Skontaktuj się z nami w tej sprawie - podłączymy dla Ciebie nową hurtownię oraz otrzymasz od nas atrakcyjny bonus.

Wsparcie po wdrożeniu

Robimy wszystko, żeby zapewnić Ci łatwy start


Pomogliśmy tysiącom klientów - dzięki temu wiemy, że każdy sklep jest inny.
Twoje potrzeby i wymagania zawsze traktujemy indywidualnie więc możesz na nas liczyć,
gdy pojawią się pytania lub trudności.

  • Po podłączeniu każdej hurtowni aż przez 30 dni zapewniamy Ci dodatkowe wparcie techniczne i merytoryczne związane z działaniem integratora oraz jego optymalnej konfiguracji.
  • Pamiętaj, że okres wsparcia rozpoczyna się dopiero od momentu udostępnienia produktów hurtowni w Twoim panelu inegratora, a nie od daty zamowienia.
  • Jeśli po upływie standardowego czasu naszego wsparcia po wdrożeniu czujesz, że nadal potrzebujesz dodatkowej pomocy – zapoznaj się z listą naszych Usług dodatkowych, a w szczególności Wsparcia technicznego.

Czas podłączenia hurtowni do sklepu

Wybierz EXPRESS lub pozostaw STANDARD


Standardowo podłączenie hurtowni do sklepu trwa nie dłużej niż 7 dni roboczych - w tym czasie nasi wdrożeniowcy analizują Twoje wymagania i dopasowują do nich ustawienia integratora tak, żeby wszystko działało poprawnie.

  • STANDARD / do 7 dni roboczych - 0 zł jest to domyślny tryb wdrożenia dla każdego pakietu.
  • EXPRESS / do 48 godzin - Jeśli zależy Ci na czasie i chcesz jak najszybciej zacząć sprzedawać nowe produkty, wybierz pakiet dodatkowy Wdrożenie EXPRESS, a podłączymy hurtownię do Twojego sklepu już w 48 godzin (w dni robocze).

Automatyczne reguły cenowe

Integrator Megamo umożliwia modyfikację cen produktów przed ich dodaniem do sklepu. W zależności od wybranego pakietu nasi klienci mogą utworzyć nawet do 20 reguł cenowych dla każdej zintegrowanej hurtowni, a następnie przyporządkować je do produktów na podstawie producenta, kategorii lub progu cenowego. Każda reguła umożliwia dodanie lub odjęcie wybranej wartości, zwiększenie lub zmniejszenie ceny o określoną wartość procentową oraz jej zaokrąglenie do jednego z popularnych formatów. Lista aktualnych opcji zaokrągleń znajduje się na zrzucie poniżej. W zależności od decyzji klienta za cenę bazową można przyjąć sugerowaną cenę detaliczną lub hurtową cenę zakupu produktu.

  • W pakiecie START sklep internetowy ma do dyspozycji 1 regułę cenową,
  • W pakiecie PRO sklep internetowy ma do dyspozycji 5 reguł cenowych w ramach każdej integracji, którą wykupi w obrębie tego pakietu,
  • W pakiecie BOSS sklep internetowy ma do dyspozycji 20 reguł cenowych w ramach każdej integracji, którą wykupi w obrębie tego pakietu.

We wszystkich pakietach: START, PRO oraz BOSS sklep internetowy będzie w ramach integracji miał do dyspozycji 9 trybów zaokrągleń cen.

Mapa kategorii

Mapa kategorii umożliwia uporządkowanie produktów z hurtowni jeszcze przed ich dodaniem do sklepu. Korzystając z dostępnych narzędzi możliwe jest między innymi powiązanie grup produktów hurtowni z kategoriami w sklepie, automatyczne dodanie brakujących kategorii oraz wskazanie domyślnej kategorii dla produktów niepowiązanych. Integrator umożliwia również skopiowanie fragmentu lub całości struktury kategorii z wybranych hurtowni do sklepu.

We wszystkich pakietach: START, PRO oraz BOSS sklep internetowy będzie w ramach integracji mógł skorzystać z funkcjonalności mapy kategorii.

Rozbudowane filtrowanie produktów

W panelu integratora Megamo udostępniliśmy rozbudowany manager produktów, dzięki któremu możliwe jest zapoznanie się z bazą produktów z hurtowni jeszcze przed jej importem do sklepu. Korzystając z dostępnych filtrów, nasi klienci mogą wyszukać produkty na podstawie takich kryteriów, jak np.: data dodania, producent, kategoria, cena, stan magazynowy. Mogą także sprawdzić datę ich ostatniej aktualizacji lub całkowicie wyłączyć aktualizacje dla części z nich. Wśród dostępnych narzędzi oferujemy również możliwość filtrowania produktów na podstawie ich nazw, ograniczając aktualizację do produktów zawierających wybrane słowa kluczowe lub pomijając je.

We wszystkich pakietach: START, PRO oraz BOSS sklep internetowy będzie w ramach integracji mógł skorzystać z funkcjonalności rozbudowanego filtrowania produktów.

Dostępne w automatycznej integracji dla platform: Shopify, Prestashop, WooCommerce, Shoper, KQS, Shopgold

Ochrona indywidualnych opisów i nazw produktów

Nasz integrator posiada mechanizmy gwarantujące, że istotne parametry produktów, takie jak ich opis, nazwa lub przypisana kategoria, nie ulegną zmianie bez autoryzacji ze strony klienta. Automatyczna aktualizacja, odpowiadająca za aktualność produktów w sklepie, wpływa wyłącznie na cenę, stan magazynowy oraz status dostępności produktów.

We wszystkich pakietach: START, PRO oraz BOSS sklep internetowy będzie w ramach integracji mógł skorzystać z funkcjonalności ochrony indywidualnych opisów i nazw produktów.

Historia aktualizacji

Każda zmiana, jaka ma miejsce w sklepie z wykorzystaniem naszego integratora, zostaje zapisana w historii aktualizacji. Korzystając z niej, nasi klienci mogą w czasie rzeczywistym śledzić status aktualizacji, kontrolować ich częstotliwość oraz natychmiastowo reagować w przypadku wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości.

We wszystkich pakietach: START, PRO oraz BOSS sklep internetowy będzie w ramach integracji mógł skorzystać z funkcjonalności historii aktualizacji.

Dostępne w automatycznej integracji dla platform: Shopify, Prestashop, WooCommerce, Shoper, KQS, Shopgold

Automatyczna aktualizacja: stany magazynowe, ceny, widoczność produktów

Automatyczna aktualizacja to rozbudowane narzędzie, odpowiedzialne za regularne odświeżanie bazy produktowej sklepu. Jej zadaniem jest aktualizacja podstawowych informacji o produkcie, takich jak cena i stan magazynowy, jak również dodawanie nowych produktów udostępnionych przez hurtownię. Konfiguracja automatycznej aktualizacji jest indywidualnie dostosowywana do platformy sklepowej oraz integrowanej hurtowni w celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania sklepu naszego klienta.

We wszystkich pakietach: START, PRO oraz BOSS sklep internetowy będzie w ramach integracji mógł skorzystać z funkcjonalności automatycznej aktualizacji stanów magazynowych, cen i widoczności produktów.

Automatyczne pobieranie danych z hurtowni

Przygotowując integrację z hurtownią, przykładamy szczególną uwagę, aby produkty w sklepie naszego klienta były zawsze aktualne. W tym celu regularnie weryfikujemy dostępność nowych plików z hurtowni i wprowadzamy je do integratora nawet kilkadziesiąt razy dziennie. Dzięki temu nasi klienci mają pewność, że stany magazynowe oraz ceny pokrywają się z bieżącą ofertą hurtowni i mogą w pełni skoncentrować się na najważniejszym aspekcie prowadzenia sklepu internetowego - obsłudze klientów.

We wszystkich pakietach: START, PRO oraz BOSS sklep internetowy będzie w ramach integracji mógł skorzystać z funkcjonalności automatycznego pobierania danych z hurtowni.

Pakiet produktów

Pakiet produktów oznacza liczbę produktów, jaka w ramach danego pakietu może zostać zintegrowana ze sklepem.

Na przykład: posiadam sklep internetowy i wybieram pakiet PRO. Mam możliwość zintegrowania 1, 2 lub 3 hurtowni z moim sklepem internetowym. Ze wszystkich hurtowni mogę łącznie wybrać do 10 000 najlepszych produktów, które pojawią się w moim sklepie.

  • W pakiecie cenowym START ilość produktów, która może w ramach procesu integracji zostać zaimportowana do sklepu wynosi: 3 000
  • W pakiecie cenowym PRO ilość produktów, która może w ramach procesu integracji zostać zaimportowana do sklepu wynosi: 5 000
  • W pakiecie cenowym BOSS ilość produktów, która może w ramach procesu integracji zostać zaimportowana do sklepu wynosi: 30 000

Ponad 300 hurtowni dostępnych od ręki

i co tydzień dodajemy kolejne

Cena za miesiąc

Ceny ujęte w cenniku to ceny miesięczne, natomiast rozliczenia w ramach pakietów są trzymiesięczne. Uważamy, że 3 miesiące to minimalny okres czasu potrzebny żeby sprawdzić, jak nowe produkty wpłyną na twój biznes oraz zostaną przyjęte przez Twoich klientów.

Rabat – szkolenia z zakresu e-marketingu

Oferujemy państwu zniżki na szkolenia z zakresu e-marketingu:

W pakiecie cenowym PRO oferujemy zniżki w wysokości 25% na następujące szkolenia z zakresu e-marketingu:

  • Szkolenia dla początkujących:
    1. Jak analizować i zwiększać sprzedaż dzięki Google Analytics - podstawy analityki internetowej
    2. Poznaj swojego klienta i zachęć go do zakupów
    3. Podstawy marketingu internetowego
  • Szkolenia dla średnio zaawansowanych:
    1. Audyt sklepu zwiększający konwersję
    2. E-mail marketing jako ważny kanał sprzedażowy
    3. Content marketing i SEO - jak być wyżej w Google
  • Szkolenia dla zaawansowanych:
    1. Audyt sklepu zwiększający konwersję - wersja rozszerzona Osoby, które wykupiły szkolenie z audytu podstawowego - zniżka 50%
    2. Strategia e-commerce jako podstawa skutecznej sprzedaży

W pakiecie cenowym BOSS oferujemy zniżki w wysokości 25% na następujące szkolenia z zakresu e-marketingu:

  • Szkolenia dla początkujących:
    1. Jak analizować i zwiększać sprzedaż dzięki Google Analytics - podstawy analityki internetowej
    2. Poznaj swojego klienta i zachęć go do zakupów
    3. Podstawy marketingu internetowego
  • Szkolenia dla średnio zaawansowanych:
    1. Audyt sklepu zwiększający konwersję
    2. E-mail marketing jako ważny kanał sprzedażowy
    3. Content marketing i SEO - jak być wyżej w Google
  • Szkolenia dla zaawansowanych:
    1. Audyt sklepu zwiększający konwersję - wersja rozszerzona Osoby, które wykupiły szkolenie z audytu podstawowego - zniżka 50%
    2. Strategia e-commerce jako podstawa skutecznej sprzedaży

Rabat na usługi automatycznego marketingu

Oferujemy Państwu zniżki na usługi automatycznego marketingu firmy Edrone

W pakiecie cenowym PRO oferujemy zniżki na następujące usługi firmy Edrone:

  • Bezpłatne konsultacje/szkolenie na podstawie sklepu klienta z zakresu: Marketing Automation, Customer Intelligence, Newsletter, PUSH, Pop'Up, Weblayers, Chat, Rekomendacje Onsite'owe i wiele innych,
  • Zniżka w wysokości 20% na Licencję systemu, przez pierwsze 2 miesiące, przy umowie na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem,
  • Zniżka w wysokości 15% na Licencję systemu, przez 12 miesięcy, przy umowie na 12 miesięcy,
  • Zniżka w wysokości 50% przez pierwsze 3 miesiące na funkcjonalności Premium (Social ADS, Marketing Machine, RFM analytics).

W pakiecie cenowym BOSS oferujemy zniżki na następujące usługi firmy Edrone:

  • Bezpłatne konsultacje/szkolenie na podstawie sklepu klienta z zakresu: Marketing Automation, Customer Intelligence, Newsletter, PUSH, Pop'Up, Weblayers, Chat, Rekomendacje Onsite'owe i wiele innych,
  • Zniżka w wysokości 20% na Licencję systemu, przez pierwsze 2 miesiące, przy umowie na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem,
  • Zniżka w wysokości 15% na Licencję systemu, przez 12 miesięcy, przy umowie na 12 miesięcy,
  • Zniżka w wysokości 50% przez pierwsze 3 miesiące na funkcjonalności Premium (Social ADS, Marketing Machine, RFM analytics).

Rabat na pozycjonowanie

Oferujemy państwu zniżki na usługi pozycjonowania firmy LTB Sp z o.o.:

W pakiecie cenowym PRO oferujemy zniżki na następujące usługi firmy LTB Sp. z o.o.:

  • Pierwszy miesiąc współpracy – rabat w wysokości 40%,
  • Drugi miesiąc współpracy – rabat w wysokości 30%.

W pakiecie cenowym BOSS oferujemy zniżki na następujące usługi firmy LTB Sp. z o.o.:

  • Pierwszy miesiąc współpracy – rabat w wysokości 40%,
  • Drugi miesiąc współpracy – rabat w wysokości 30%.

Mapa atrybutów produktów

Jest jednym z narzędzi pozwalających na automatyczną modyfikację danych udostępnionych przez hurtownię. Korzystając z panelu Megamo klienci mogą zdefiniować statusy produktów (np. czas realizacji), wybrać cechy oraz wartości cech, które chcą udostępniać klientom swojego sklepu, modyfikować warianty produktów oraz zarządzać producentami.

Dostępne w automatycznej integracji dla platform: Shopify, Prestashop, WooCommerce, Shoper, KQS, Shopgold

Automatyczne przeliczanie cen na inne waluty

Automatyczne przeliczanie cen to doskonałe rozwiązanie dla osób, które chciałyby prowadzić sprzedaż w innej walucie, niż ta używana przez hurtownię. W integratorze Megamo masz możliwość wyboru jednej z walut udostępnionych przez hurtownię, wprowadzenia własnego przelicznika dla niedostępnych walut, a także konfiguracji VAT w przypadku hurtowni zagranicznych.

Indywidualne modyfikacje integratora

Zespół Megamo nieustannie pracuje nad rozwojem integratora, aby sprostać rosnącym wymaganiom naszych klientów. Zdajemy sobie sprawę, jak zróżnicowane potrafią być oczekiwania współpracujących z nami sklepów, dlatego oferujemy możliwość wprowadzenia indywidualnych modyfikacji, dostosowanych do potrzeb konkretnego klienta. W tym celu zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta Megamo - nasi pracownicy odpowiedzą na pytania i pomogą we wdrożeniu koniecznych zmian.

Rabat – budowa sklepu Shoper

W pakiecie cenowym PRO oferujemy następujące bonusy w ramach usług firmy Shoper:

  1. Indywidualny rabat procentowy
  2. Roboczogodziny do wykorzystania na dowolne prace
  3. Dodatkowy moduł

W pakiecie cenowym BOSS oferujemy następujące bonusy w ramach usług firmy Shoper:

  1. Indywidualny rabat procentowy
  2. Roboczogodziny do wykorzystania na dowolne prace
  3. Dodatkowy moduł

Jeśli chcą Państwo skorzystać z bonusów firmy Shoper - prosimy o kontakt na następujący adres: biuro@megamo.pl

Rabat – hosting

Oferujemy państwu zniżki na usługi hostingowe firmy mydevil.net:

  • W pakiecie cenowym PRO oferujemy zniżkę w wysokości 48% na usługi firmy mydevil.net
  • W pakiecie cenowym BOSS oferujemy zniżkę w wysokości 48% na usługi firmy mydevil.net

Rabat – regulamin na Twoją stronę

W pakietach cenowych: Start, Pro oraz Boss oferujemy zniżki na tworzenie regulaminów przez naszego partnera: Regulaminowo.pl w następującej wysokości:

  • 20% rabat na usługę dostarczenia przez Regulaminowo.pl wzoru (szablonu) regulaminu do samodzielnego dostosowania.
  • 10% rabat na usługę stworzenia dedykowanego regulaminu przez prawnika Regulaminowo.pl

Wzory są to gotowe szablony dokumentów do samodzielnego dostosowania według zawartej tam instrukcji prawnika.

Dedykowany regulamin jest to zlecenie wykonywane przez prawnika dla klienta. Usługa ta obejmuje przygotowanie gotowych treści do wdrożenia na stronę oraz bezpośredni kontakt z prawnikiem, podczas którego klient może konsultować swoje pytania i sugestie.