shopping_cart
My Cart
€0.00
0
Integracja sklepu PRESTASHOP z porównywarkami cen: Ceneo, Nokaut, Skąpiec
€0.00
Tax excluded
Data sheet
Data sheet
- platform
- Prestashop
- Integration with
- Porównywarkami cen
New product
Description
Do czego służy ten moduł?
Obniż koszty integracji z Ceneo, Skąpiec i Nokaut
Integracja z porównywarką cen to skuteczny sposób promocji produktów, jednak jest on także kosztowny. Dlatego zazwyczaj nie warto przekazywać porównywarkom całej oferty, jaka jest dostępna w sklepie.
Ten integrator umożliwi Ci ograniczenie kosztów poprzez udostępnienie tylko wybranych produktów, które w dodatku spełniają określone kryteria
Ten integrator umożliwi Ci ograniczenie kosztów poprzez udostępnienie tylko wybranych produktów, które w dodatku spełniają określone kryteria
Wąska integracja
Udostępniasz porównywarkom tylko wybrane produkty
Kiedy warto precyzyjnie sterować listą udostępnianych produktów? Oto kilka przykładów:
- Część produktów generuje duże koszty przeklików, ale małą sprzedaż.
- Jakichś pozycji nie ma na stanie i klienci po wejściu do sklepu i tak nie mogą ich kupić (puste przekliki).
- Gdy niektóre proukty mają silną pozycję w innym kanale np. w wyszukiwarce Google
- Gdy masz wyjątkowe lub nowe produkty i chcesz żeby Google w pierwszej kolejności zaindeksował je w Twoim sklepie, a nie w porównywarkach (patrz także 'Ochrona opisów')
- Gdy prowadzisz konkretną kampanię promocyjną np. sezonową wyprzedaż (patrz także 'Zmiana nazwy produktu' i 'Profile pracy')
Wykorzystanie 'Wąskiej integracji' z porównywarkami ma na celu przede wszystkim zwiększenie konwersji, a więc ograniczenie kosztów związanych z tą metodą promocji.
Ochrona opisów
Zazwyczaj porównywarki mają silniejszą pozycję w wyszukiwarkach (np. Google) niż zwykły sprzedawca, a przekazywanie im wartościowych treści może dodatkowo wmacniać ich pozycję kosztem sklepu.
W sytuacji gdy w Twoje produkty zawierają wyjątkowe/unikalne treści i chcesz żeby pozostały tylko w Twoim sklepie, możesz aktywować ochronę opisów. Do wyboru masz następujęce opcje:
W sytuacji gdy w Twoje produkty zawierają wyjątkowe/unikalne treści i chcesz żeby pozostały tylko w Twoim sklepie, możesz aktywować ochronę opisów. Do wyboru masz następujęce opcje:
Wybór źródła opisu
- Opis właściwy
- Krótki opis
- Nazwa produktu
Zakres ochrony
- Tylko pierwsze zdanie z opisu (zakończone znakiem kropki )
- Tylko pierwsze 150 znaków opisu
- Tylko pierwsze 300 znaków opisu
Nie płać za puste przekliki
Opcja wyłączenia produktów o niskim lub zerowym stanie magazynowym
'Minimalny stan magazynowy' umożliwiają usunięcie z listy produktów, których i tak nie można kupić w sklepie. Parametr ten możemy ustawić na poziomie wyższym niż 1 - jest to przydatne np. w sytuacji, gdy sklep jest zintegrowany z jakąś hurtownią i 1 szt. w magazynie nie gwarantuje realizacji zamówienia.'
Modyfikacja nazwy produktów
Dodatkowy tekst marketingowy
Opcja umożliwia wyróżnienie produktów poprzez zmiane ich nazwy. Na początku lub na końcu nazwy możemy dodać tekst marketingowy lub informację typu 'Promocja','Wyprzedaż', 'Nowość', '-20%'.
Dodatkowy tekst pojawi się tylko w momencie przekazywania danych do porównywarki i w sklepie nazwy pozostaną bez zmian.
Dodatkowy tekst pojawi się tylko w momencie przekazywania danych do porównywarki i w sklepie nazwy pozostaną bez zmian.
Profile pracy
Wykorzystanie wielu profilów pracy umożliwia przygotowanie wielu niezależnych zestawów produktów. Oto przykłady ich wykorzystania:
- Okresowe lub sezonowe kampanie promocyjne np. 'Kolekcja wiosenna', 'Promocja świąteczna', 'Wakacje' ...
- Testy skuteczości (różna konfiguracja/różne produkty dla jednej porównywarki)
- Różne listy produktów dla różnych porównywarek (profil Ceneo, profil Nokaut, profil Skąpiec)