Integracja sklepu KQS.STORE z serwisem Zakupy Google (Reklama produktowa)

zł19.00
Tax excluded
Don't forget to save your customization to be able to add to cart
Okres licencji
---

Data sheet

Data sheet

platform
KQS.store
Integration with
Zakupy Google
New product

Description

Integracja sklepu z serwisem Google Merchants

Do czego służy ten moduł?

Promuj swoje produkty za pomocą reklamy produktowej Google

Integracja pozwoli Ci wybrać produkty, przesłać je do serwisu Google i regularnie aktualizować

Wąska integracja

Wykorzystujesz reklamę produktową Google tylko wybrane przez siebie produkty

Kiedy warto kontrolować listę promowanych produktów? Oto kilka przykładów:
  • Część produktów generuje duży ruch (koszty przeklików), ale małą sprzedaż.
  • Części asortymentu nie ma na stanie i klienci po wejściu do sklepu i tak nie mogą ich kupić (puste przekliki).
  • Gdy jakieś proukty mają wysoką pozycję organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania Google
  • Gdy prowadzisz konkretną kampanię promocyjną np. sezonową wyprzedaż (patrz także 'Zmiana nazwy produktu' i 'Profile pracy')
Wykorzystanie 'Wąskiej integracji' w reklamie produktowej Google ma na celu przede wszystkim zwiększenie konwersji, a więc ograniczenie kosztów związanych z tą metodą promocji.
Wybór produktów
Minimalny stan magazynowy

Nie płać za puste przekliki

Opcja wyłączenia produktów o niskim lub zerowym stanie magazynowym

'Minimalny stan magazynowy' umożliwiają usunięcie z listy produktów, których i tak nie można kupić w sklepie. Parametr ten możemy ustawić na poziomie wyższym niż 1 - jest to przydatne np. w sytuacji, gdy sklep jest zintegrowany z jakąś hurtownią i 1 szt. w magazynie nie gwarantuje realizacji zamówienia.'

Modyfikacja nazwy produktów

Dodatkowy tekst marketingowy

Opcja umożliwia wyróżnienie produktów poprzez zmiane ich nazwy. Na początku lub na końcu nazwy możemy dodać tekst marketingowy lub informację typu 'Promocja','Wyprzedaż', 'Nowość', '-20%'.
Dodatkowy tekst pojawi się tylko w momencie przekazywania danych do porównywarki i w sklepie nazwy pozostaną bez zmian.
Zmiana nazwy produktów
Profile pracy

Profile pracy

Wykorzystanie wielu profilów pracy umożliwia przygotowanie wielu niezależnych zestawów produktów. Oto przykłady ich wykorzystania:
  • Okresowe lub sezonowe kampanie promocyjne np. 'Kolekcja wiosenna', 'Promocja świąteczna', 'Wakacje' ...
  • Testy skuteczości (różna konfiguracja/różne produkty dla jednej porównywarki)
  • Różne listy produktów dla różnych porównywarek (profil Ceneo, profil Nokaut, profil Skąpiec)

9 other products in the same category: